Effektiv och så

Ahh, idag har effektiviteten flödat som ett vattenfall. Kanske inte Niagara men typ det där i Ronja Rövardotter. Lite lagom alltså. Skrivit på min rapport som i och för sig suger getpung men är 2/3 klar nu, postat brev till polisen, gått en kort promenad i -8 grader och snö. Även hunnit med att få en allmän ångestattack också över att allt med VFU och skola känns skit och jag drömmer mardrömmar om studieskulder som växer utan att jag presterar något. Jag vill även tillbaka hem till mitt rum och bara vara ett tag. Känns som att alla börjar dra till Linkan nu utom jag, jag kommer inte förräns den 11 tror jag, och då bara för att vara där 2 dagar. Eller så smiter jag iväg på fredag...hm...

Anyway, känns som det är dags att planera de två projekten som ska genomföras nu under VFU:n. Måste komma på något. Eller så gör jag som jag brukar, improviserar fram några lektioner och skriver planeringen efteråt, det brukar ju funka. Och just det fan, jag har tenta den 12. Plugga lite på den med kanske, grammatiken skiter jag i att plugga till, får lita till min tur.

Och varför gör det så satans ont att bryta av en nagel?




/L

Kommentarer
Postat av: Ida

jag sparkade rakt in i tröskeln till toaletten i morse (uhm.. 14.00) och stortånageln gick av litegrann där framme.. :( gjorde jättejätteont!

2009-01-04 @ 19:51:42

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0