Långa dagar

Var nog lite trött efter köandet fortfarande, råkade försova mig i morse. Fast jag missade inget i skolan men en massa annat jag borde ha gjort. Får nog fixa det nästa vecka istället. Klart värt att sova i alla fall, nu är jag pigg, trots att jag varit på föreläsning. En mycket bra föreläsning kan tilläggas. Känns som att kvaliten höjts denna termin, skönt. Bättre föreläsare och intressantare kurser. Än så länge vill säga. Får se hur road jag blir av Macbeth imorgon.

Jobba Hg ikväll, peppt. Sad Day For Puppets spelar. Rätt soft faktiskt, har inte lyssnat överdrivet mycket på deras musik men det jag hört är skönt. Lite tamt kanske. Anyway, det mesta brukar bli bättre live. Kan nog bli bra musik på dansgolvet med, Magnus Carlson från Weeping Willows är boss. Ärligt talat brukar det va rätt kul att jobba oavsett vem som spelar.

And now; skriva rent protokoll och städa lite.




/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0