Skriva

Suck, dessa VFU-rapporter. De tar aldrig slut, känns som antalet som ska skrivas är oändligt. Har fortfarande inte lagt upp min första, trots att den är i princip klar, kanske borde göra det... Fast jag kommer inte in på sidan så det går inte. Synd. Skönt i alla fall att man börjar få rutin på att skriva rapporter, det går mycket snabbare då, både på gott och ont. Kan hända att alla rapporter blir lite väl lika varandra innehållsmässigt och det är lite trist. Fast inte för mig, jag slipper ju läsa dem, att skriva är inte lika tråkigt.

Jag hoppas att jag hinner få mitt CSN tills på fredag, annars blir det kärvt. Kom på att jag hade glömt registrera mig, som vanligt. Lyckas alltid lämna studieförsäkran så fort som det bara går men glömmer altid registrera mig. Kanske kan lära mig till nästa termin.


Kan någon tända flitens lampa?




/L

Kommentarer
Postat av: Ida

klick

2009-01-21 @ 20:55:29

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0