Oroliga sömn, fan ta dig!

Jag drömde att det var en seriemördare som skulle döda alla oss som satt i rummet inatt. Han högg mig med kniven i knät, sen bytte han kläder. Tyckte att en svart skjorta var mer passande än en röd väst. Sen dödade han alla utom mig och en gravid tjej. Jag ringde ambulansen och bad dom skicka likbilar och gömde mig utanför fönstret. Sen kom polisen och mördaren kom undan. Lätt svettig när jag vaknade kl 04.30 imorse.

Mamma ringde igår och frågade om jag fått någon frisk luft de senaste dagarna (dvs varit utanför husets väggar) och jag gav ett tvekande ja till svar. Sen kom tjatet om C-vitaminer och jag försäkrade henne om att de intagits, jag hade ju faktiskt apelsinjuice i rödvinet i Lördags. Hon bara suckade.

2 Harry Potter filmer avverkade på 2 kvällar.
Inget jobb avklarat.
Hejvadetgår!




/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0