Snurr

Idag har jag mest velat sitta ute i solen och inte inne på ett svettigt kontor och prata jobbig telefonförsäljerska. Ont i huvudet har jag haft också, precis som igår och inatt. Det blir svårare och svårare att hålla fokus på jobbet, jag antar att min tristess som brukar dyka upp när jag gjort samma sak i en vecka har bestämt sig för att slå till igen. Antingen den eller så är det frustration över att inte få några klara svar gällande anställningen osv. Bara en massa snurrande hit och dit hela tiden känns det som. Roligt första veckan men inte nu, jag behöver lite stabilitet. Jag är lite som gjord för
 det typ.

Snart är det midsommar! Ännu en de där överskattade högtiderna på året som det ska planeras och styras för redan ett halvår innan den faktiskt infaller. På senare år har midsommar dock blivit riktigt nice faktiskt. Blir en sväng till Norrköpingstrakten med Ida i år igen, jag hoppas på att jag kommer ha ledigt också. Eller i alla fall halvdag. Eller typ till kl 15.00... Bara det är innan 16.30 så.

För att bevisa att jag inte är tant riktigt ännu, trots att jag inte behövde visa leg på bolaget och att jag spelade Bingolotto i söndags, så ska jag koll på Matrix nu. Den är ju typ hipp.




/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0