Dags för mat kanske

Idag är jag egentlogen ledig men har tänkt gå på ett seminarie  i alla fall. Inte för att jag är extra intresserad utan bara för att jag egentligen har det nästa vecka, fast då kan jag inte gå. Har för mig att det är obligatorisk närvaro på det också så jag vågar inte missa, vore lite kässt faktiskt.

Igår var Mita och jag på Lars lektion för första gången på läääääänge. Det gick bra men va pinsamt. Det var även mitt ena tenta-resultat, 2 poäng! Fatta grejen, jag är asdålig.


Ikväll är det filmvisning i Key kl 19.30. Komsikomsi!




/L

Kommentarer
Postat av: caroline

I will be there med en chipspåse i högsta hugg!

2009-03-05 @ 11:45:35
URL: http://carolinewisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0