Klantskalle_87

Jag vaknade faktiskt i tid idag (06.00) och skrev klart mina notes, eller nästan i alla fall. Blev lite väl engagerad och helt plötsligt blev klockan 9.45. Oj då, dags att börja gå mot campus. Väl där ser jag att ingen annan i min grupp är utanför rummet där vi ska va, utan nej, dom är INNE i rummet och har redan börjat. Tog ett tag innan min hjärna var vänlig nog att påminna mig om att jag började 10 prick idag, inte kvart över. Insåg att jag va 20 minuter sen och att jag inte skulle bli så populär om jag klampade in mitt i deras diskussion, så jag gick hem igen. Härligt med fler poäng som kommer släpa efter...






/L

Kommentarer
Postat av: Mita

AAAAAAAAAH! LISA!!! PÅ riktigt?! Då kör vi även den här grejen tillsammans :P

2009-03-12 @ 13:34:54

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0