Kravall Orginall

Det var sjukt kul faktiskt. Började med en förfest hos Jonte och sen gick jag, Ida och Mattias till hg. Det var tomt, så vi snackade med personalen om en massa förbättringar vi tyckte att hg skulle göra. Typ öppna fik, det var sjukt mysigt med levande ljus, soffor och bord i sittningssalen ikväll. Go for it, jag kan jobba.

Folk blev fulla och så även jag, fast jag toppade nog aldrig riktigt. Tröttnade lite när det spelades Barbie girl 2 ggr, en på dansgolvet nere och en uppe. Men men. Blev bjuden på öl av Hama, gutt, och drack väl mest vatten sen tror jag.

Skulle gå hem men träffade en snubbe från Bi6 och fröken Björn, så det blev Statoil. Ett litet tips från coachen; åk aldrig på Björns pakethållare. Sjukt obekväm. Btw så finns det inga baguetter på Statoli längre. Finns bara ciabatta, vilket i och för sig är mycket godare. Och till samma pris, vilket kap!

Anyways, jag kommer inte komma upp till seminariet imorgon, och nu ska jag äta popcorn. Sjuk mening, om man ska se till grammatiken alltså.


En puss till Julia som va kvar till mycket längre än 21.00 (som brukar va standarden) kan jag också dela ut, och till alla andra som förgyllde min kväll.

Sov så gott, vi ses säkert i dimman imorgon.



/L

Kommentarer
Postat av: Valona

Mm, men gissa vem som va dj. han spelar ju alltid bumbibjörnarna, får man bli mer lack på någon människa?

Sjukt bra kväll igår!

2009-03-20 @ 20:47:31

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0