Lättnad

Nu är jag hemma efter gyckel, förfest, eftersläpp, statoil och efterfest. Eller "efterfest" kanske man ska kalla det. Jag kan åter igen bara säga att jag är så jäkla glad att jag har flyttat från Oskarshamn, sen får ni dra slutsatsen själva. Eftersläppet var kul, sprang mest runt som vanligt och hängde med random folk. Körde Twister 2 ggr, och första gången vann jag! Sen kom Staffan och våldsspelade och då gick det helt enkelt inte att vinna. All heder åt dig, men bered dig på hämnd när du minst anar det.

Ska bli så himla skönt att bara sova imorgon och inte behöva ställa klockan. Kommer säkerligen sova bort hela dagen, men det kan det vara värt.



/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0