Ojdå

Såg att det va massa jag skulle ha läst och förberett tills dagens andra seminarie. Kanske hinner gör lite om jag åker iväg till skolan snart, men lär ju få sitta och skämmas, alla andra har säkert förberett sig. Måste sluta vara så slarvig.

Ikväll är det kravall på hg. Spexigt värre. Har inte så stora förväntningar, lär mest va som en vanlig hg-kväll fast i ovve. Men det blir nog kul. Mindre roligt är att jag har seminarie 8.30 imorgon, får väl se hur det går att ta sig dit. Krypa i overål kanske?

Solen skiner idag igen, kanske vågar man hoppas på att våren har kommit? Såg folk som satt ute och grillade igår, så mysigt, jag längtar till alla förfester som kommer förflyttas utomhus.

Nä, nu ska jag käka, sen blir det skooooola till 17.00.

Våga vårjacka?



/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0