Överallt och ingenstans

Nu är jag hemma. Varit en effektiv dag, men en massa cyklande fram och tillbaka. Först seminarie 8.30 imorse som gick asbra (!). Efter det blev det en sväng hos polisen och sen in till stan. Hittade en födelsedagspresent till mamma och vin till mig själv. Har även hunnit med att prata med pappa, försökt få tag på min lillebror som är och flänger runt i Köpenhamn, renskrivit protokoll som jag glömde bifoga, laga mat och gyckelträna. Puh. Nu är det snart dags för förfest, sedan väntar [hg].




/L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-03-07 @ 13:11:47

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0