Panik!

Hjälp, jag vet inte vad jag ska packa! Känns som att oavsett vad jag bestämmer mig för att lägga ner kommer bli fel och jag kommer säkert glömma massa saker som jag behöver, och så här dags imorgon är jag utanför Sveriges gränser och kommer inte kunna få tag i de saker jag glömt. AHHHH!

Idag var jag, Ida, Martin och Mattias i Norrköping. Jättekul, solen sken och Norrköping är vackert. Kikade in på Arbetets Museeum, kollade bland annat "Hästmannen". Fina foton med fula ramar, men helhetsintrycket var i alla fall att Småland är och förblir förbaskat vackert, samt att killen har sjukt stort skägg och fin inställning till livet.

Åter till resväskan...



/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0