Ny vecka

Måndag igen. Känns skönt för jag har en relativt slapp vecka framför mig, jämfört med förra. Vfu imorgon istället för seminarie och föreläsning ska bli skönt, sen är det inte så mycket mer som händer faktiskt. Några fler föreläsningar i och för sig, men inget direkt ansträngande. Ska åka till Oskarshamn på fredag eftermiddag, så helgen blir lat även den. Nice, kan behöva lite höstlov.

Nu vill jag helst av allt dricka glögg alternativt packa ner alla mina saker i flytt-kartonger och flytta in i nya lägenheten. Det sistnämnda kanske kan bli lite svårt eftersom de som bor där nu inte flyttat ut ännu, så får satsa på glöggen helt enkelt.




/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0