Sömnlös

Nu har jag drömt sjukt mysko mardrömmar 2 nätter i rad. Blir galen snart, mitt huvud fungerar inte riktigt med så här lite sömn. Usch. Hatar att vakna upp precis när man lyckats somna. Hoppas det går över snart. I och för sig är det medlemsmöte ikväll, kanske kan sova lite då haha. Nej då, det vankas ju gratis fika, aldrig fel dagen innan CSN, och då kan jag lova att alla kommer hålla sig vakna. Igår gjorde Ida och jag äppelpaj och chokladbollar för de sista slantarna. Lätt värt att äta sig mätt på.

Snart dags att bege sig upp mot campus för inlämningen av VFU-grejjen. Sen sitter jag nog kvar till medlemsmötet och pluggar lite, kom på att det vankas tenta om cirkus 1 vecka (vilket också innebär att jag fyller år om ungefär en vecka) och det är coolt.





/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0