Tävling, pizza och [hg]

Jag kom faktiskt iväg till tävlingen, om än lite senare än planerat. Det var lika kallt om fötterna som förra året och lika kul. Vi drack öl, chillade och hejade på lärarlaget som det tyvärr inte gick så bra för. Besök på donken efter det för att tina upp och bakis-äta massa feta saker. Mmm...

Sov en timme eller två innan det var dags för att börja sippa alkoholhaltiga drycker igen. Satt hemma hos mig med Josefine och Ida och kollade på det eminenta tv-utbudet (not), åt pizza och snackade skit. Sen blev det hg där jag fick en konstig känsla av jul och den spanska ängeln blev utslängd. Jag blev halvt paranoid på vägen hem då jag endast mötte slaktare, vampyrer och allmänt blodiga människor. Tur att det bara är halloween en gång om året.




/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0