Måndag

Sitter i Key och försöker fokusera på Macbeth. Det går sådär, men framåt i alla fall. Vill helst bara att klockan ska bli 14.00 så jag får sätta igång att skriva. Känns som jag dock borde spenderat mer tid på att plugga i helgen än vad jag gjorde. Äsch, jag pluggade faktiskt igår.

Helgen som gått har varit bra. Och konstig. I fredags blev det en sväng till Hg och Funkit. Det va väl okej, folk va så grymt fulla bara (ja, jag med). Vaknade dagen efter av att min kära mor ringde och väckte mig och sa att dom skulle va framme om 1 timme. Panik! Men jag hann städa undan det värsta, käka frukost och reparera mitt yttre. Spenderade dagen på stan och käkade god lunch. Sen vankades det kravall och Ida bjöd på mat. Kravallen va kul och efterfesten kan va den sjukaste jag någonsin varit på. Den mest nakna, utan tvekan. Och tro mig, då har jag ändå varit på en hel del efterfesten där nakenheten varit ytterst frekvent. Det blev en uppvärmning inför Naked Mile bland annat.

Förresten, i tisdags var jag på bio i Linköping för första gången. Det var spännande vill jag lova, och jätteroligt. Såg Inglorious Bastards, och jisses va bra den var! Försöker tvinga alla att se den.


Tillbaka till Macbeth, wish me luck...




/L

Kommentarer
Postat av: Figge

om det var naknare än juans nakenfest efter slöjdis så måste det fan vart naket

2009-09-07 @ 10:40:32
URL: http://mrfigge.blogg.se/
Postat av: Lisa

O ja, det var naknare än det var på den festen. Massa mer naket faktiskt.

2009-09-07 @ 18:59:08

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0