Tävling

Ida sms:a mig kl 08.00 imorse och frågade om jag skulle med på tävlingen vid Folkets park. Eftersom jag var hemma och nykter igår så var jag vaken och pepp. Vi fixade en fetto-frukost med vitlöksbaguetter, svampstuvning och juice som är bra för magen (och äcklig!) innan vi cyklade bort. Väl på plats blev Ida och jag representaner för lärarna (förutom lärartjejen som va med i vinnande laget) och vi hade inte så mycket att göra förutom att dricka öl. Nu är vi alldeles för onyktra för den här tiden på dygnet, men vafan, skitsamma. Det va kul.

Ikväll blir det fest hos Elin för att fira henne och Karin. Får se om det blir pannkisar här först eller om Henke i förra Fm fixar lasange till oss. Det löser sig :)



Puss


/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0