Fredag

Sista jobbdagen avklarad! Blandade känslor, det är jätteskönt på ett sätt men också väldigt tråkigt för jag har trivts så himla bra. Både med själva jobbet och de jag jobbat med. Nu blir det till att ställa om till studentlivet igen, heja heja! iden har gått så fort, kan inte fatta att det redan är augusti. Vart tog sommaren vägen liksom? Nu har ju iofs det fina vädret kommit tillbaka, me like! På tal om att komma tillbaka; på sönag återvänder jag till Linköping. Sauron returns to Mordor. My god. Vet inte riktigt hur jag ska få med mig alla saker men det går nog. Päronen ska ju också med så det löser sig nog. Nä, nu ska jag sova lite, måste ladda inför kvällen. Ut och dricka öl med Sanna. En fin avslutning på sommaren i Oskarshamn. Vågar jag till och med säga att det varit den bästa sommaren på länge? Jojjomensan, det gör jag!

So long suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0