Äntligen

Ikväll öppnar [hg] igen, och det ska bli sjukt kul att hänga i baren och dansa hela natten lång! Märkesbacken har målats idag vilket innebär att jag fortfarande har svart och röd målarfärg lite överallt på mig. Hoppas bara att allt inte regnat bort nu.... Pissväder det är ute förövrigt. Usch. Fast det är rätt mysigt, men bara så länge man själv slipper att vara utomhus. Hoppas på en drastiskt ändring i vädergudens humör till Nolle-P nu bara, annars blir det körigt.

Nu ska jag käka pizza, första intaget av mat idag. Att vara student är bästa (heh) dieten som finns tror jag. Man glömmer liksom av att äta och lägger fokus på annat istället. Typ öl.


/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0