Fan...

Lite så är det just nu. Har fortfarande inget jobb och det håller på att driva mig till vansinne! Ska jag bara gå hemma och göra ingenting hela sommaren kommer jag gå under av tristess och antagligen fullständigt trampa sönder mina föräldrars nerver, precis som förut. Ge mig höst igen. Jag är klar med sommaren nu, det är ju ändå inte fint väder.

Midsommar spenderades i Norrköping med truppen från Hultan. Det var nice. Massa käk, singstar och sen utgång också. Somnade alldeles för sent i en soffa som blev för liten.  Idag har jag åkt hem från Linkan. Känns som att mycket tid de senaste dagarna har spenderats på transport. Först tåg och buss i Torsdags, sen tåg, buss och spårvagn i Fredags, tåg och buss i Lördags och tåg och buss idag. Puh. Mycket tid med män som överdoserar den rimliga mängden av parfym, tanter med gnälliga hundar och fjortisar med någon kass sommarplåga på mobilen. Fast så länge jag kan fylla mitt huvud med RHCP:s
Tearjerker och Strip my mind samt Tracy Chapman ska jag inte klaga. Trots att bara vänster hörlur fungerar...


/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0