Sista filmfixet

Sitter i mac-salen i Key och försöker bli klara med Nolle-P filmen. Eftersom jag inte har någon dator så kan jag inte göra så himla mycket, sitter mest och gör ingenting. Typ bloggar. Filmen är i alla fall snart klar, förhoppningsvis blir den färdig idag. Så har vi sagt i många dagar nu...
Jag är bakis. Typ. Fast mest hungrig och sur. Arg på min bank som inte vill överföra pengar mellan mina konton. Sur för att jag kommer få klara mig på vinet jag har hemma hela helgen och för att jag är trött på det mesta. Irriterad på min hals som är fylld av äckelslem som gör att jag hostar konstant och jättehögt så alla kommenterar att jag låter som en brunstig älg.
Helg är det i alla fall, och det är bra. Blir säkert en ändring i humöret snart också, det är väl dags att börja peppa till lite inför kvällen I guess.




/L

Kommentarer
Postat av: Julia

jag tycker om när du låter som en brunstig älg. de vet du :P

2009-12-13 @ 01:05:39
URL: http://smickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0