throw your arms up to the sky

Sitter ensam i mitt kaotiska lilla rum och lyssnar på julmsik. En fredag. And I like it! Det är välbehövt efter den crazy festen i onsdags. Herregud va den flippade ur, men allt löste sig tillslut i alla fall. Fick en ny toastol idag som jag hoppas att jag inte behöver betala. Mina nycklar återfanns utanför fönstret i snön. Vem kastar ut en nyckelknippa? Puckat som fasen. Aber aber, nu blir det inga fler fester hos mig för det är inte så långt till flytten nu.
På söndag bär det troligtvis av mot Oskarshamn och julfirande. Ska bli riktigt kul att träffa vänner man inte träffar annat än på julen och sommaren. Brorsan är hemma över julen också och det är riktigt gutt.

Nä, back to flyttlådorna.




/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0