Det går för fort!

Tiden bara försvinner! Dagarna börjar och slutar alldeles för fort och det känns som att jag inte hinner med något annat än jobbet för tillfället. Det går för övrigt kasst på jobbet just nu, har blivit grymt omotiverad och jag har tappat lite av den nödvändiga andan. Min chef tjatar att jag ska bli bitchigare i telefon. Det borde väl inte vara ett problem kanske... Imorgon, då jävlar ska jag va back on track igen, vill så gärna uppnå mitt personliga mål gällande försäljningen. Fast jag ska bara jobba halvdag imorgon eftersom jag ska till Oskarshamn över helgen, så det kan nog bli svårt.

Jaja, ska fortsätta slökolla på CSI Miami och läsa tidningen.



/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0