Juni!

Fasen va fort tiden går, nu är det typ sommar på riktigt. Härligt!

Mindre härligt är att skolan inte riktigt är finito ännu, men det är på G. Lovade mig själv att fixa ihop sista rapporten idag och jag lyckades för en gångs skull följa min planering. Skriven, upplagd och asdålig men i alla fall. Börjat lite med hemtentan också, känns väl överkomlig. Fattar inte riktigt hur jag ska kunna få ihop en hel tenta om en enda fråga som skulle kunna skrivas i enbart en mening, men det löser sig nog. Jag brukar kunna fylla ut det mesta med onödiga ord, det kanske märks.

Lillebror va här igår och hälsade på. Käkade pizza i solen och chillade. Jag va lite för bakis för att sysselsätta oss med något annat. Jag saknar min bror, han är så bra. Kommer nog inte se så mycket av honom inom den närmsta framtiden, han ska spendera sommaren i Europa och jag ska va här i Linköping. Sen ska han leka militär och då kommer jag se ännu mindre av honom. Tur jag har ett (enligt honom själv förjävlafult) kort på honom så jag inte glömmer hur han ser ut.

Imorgon ska jag på utbildning inför sommarjobbet. Hoppas det är lite nice folk man ska hänga med hela sommaren.



/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0