Söndag och snart dags för Linköping igen

Fan va arg jag va inatt när jag kom hem. Falska jävla svin finns det alldeles för gott om i den här stan och jag blir så förbannad. Mina gamla dåliga vanor höll på att krypa fram igen och jag vill bara slå någon, speciellt Dig din lilla jävla slemråtta. AHHHHH! Va tvungen att sitta och prata med Ida (grannkatten, inte Nilsson, även om det varit att föredra) ett tag när jag kom hem och parkerat cykeln. Sen kunde jag inte somna förräns jättesent och nu är jag trött. Bajs!

Men förfesten va trevlig. Ostar och kex samt frusna melonbitar i drinkarna. Sweet.

Det här var för övrigt första gången jag va ute i stan sen jag börjat ha min VFU på enda gymnasieskolan i Oskarshamn. Det ledde till ganska många intressanta möten under kvällen haha.


-men...är inte du Gabbis kusin?
-ehh.. va? näe...
-haha nej förlåt, du är ju min ENGELSKALÄRARE!
-hejdå!


Sen sprang jag fort som fan.


Beger mig tillbaka till Linköping om några timmar, ska se om jag hinner knåpa ihop det sista på min hemtenta innan, den har kind of hamnat i skymundan nu i helgen.



/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0