En liten genomgång

Okej, kvällen har varit helt fuckad. Här kommer en liten genomgång.

Förfest nr 1: Möter Mita kl 20.00 för att sedan cykla bort mot Rydsvägen någontingen. Hamnar på det vi trodde var klassfest men som istället visar sig vara en kombinerad födelsedagsfest. Hade inte någon present med oss och lovade bort en sång. Drack sangria och kände att vi inte alls passade in bland folket. (Hade kunnat skriva mycket elakare och vad jag/vi egentligen tyckte, men eftersom jag inte vet riktigt vilka som läser bloggen så håller jag det på en snäll nivå. Fast nu har jag i och för sig redan typ avslöjat mig... Attans.)

Förfest nr 2: "Hej, proppen har gått så vi har inget lyse i lägenheten" Det var dryga Stockholmare, grannar och några enstaka stearinljus. Sen kom Securitas (Väkturias) och fixade biffen. Det var fiskar i vita bunkar och jättefå sittplatser. Men vinet tog nästan slut, och hade det inte varit för blåa skjortan så hade allt varit frid och fröjd.

Vid bankomaterna bråkades det med några småglin och Mattias föll tillbaka i sin ungdoms gangster vanor.  Han försvarade oss stackars tjejer, men jag tröttnade efter 30 sekunder och hämtade hg:s vakter så dom fick ta över.

Sen blev det hg. Där rullade allt på som vanligt och jag hade kul. Tjejen som våldskräktes inne på toan var roligast (och mest tragisk) på hela kvällen. Fan, när man känner att man måste kräkas kan man väl i alla fall ha dörren stängd och se till att Drotz inte står utanför.


Sen blev det knäckebröd med ost och vitlökssås hemma hos Mita och Valona. Sjuuukt gott.

Tänkte även bjuda på några citat ala Surlisa herself från kvällen:


-Okej, jag ska bara ta på mig min sko, det tar 10 minuter.
- Ja men det verkar va en sjukt trevlig kille. Jag vill gärna ha hans nummer. Verkligen.
- Mita, jag vill ha Ooooooost!!!
- Nej för helvete det är inte vatten, det är vin. Vitt vin.


Även några mindre bloggvänliga förekom under kvällen, men eftersom jag inte till skillnad från Lars har någon som skriver upp allt dumt jag säger och gör så kommer ni aldrig få veta det. Om ni inte va där vill säga...


Imorgon blir det pizza och snack om blåa skjortan.

Tack för en trevlig kväll!




/L

Kommentarer
Postat av: Valona

Var inte mitt fina citat värt att stå på bloggen :O

- Men kområ om ni vågar, 2 brudar och en tjeeeeeej :)



Det va jävligt kul igår faktiskt. Pizza snart?

2009-03-01 @ 10:42:47
URL: http://valce.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0