Lillebror

Bror ringde nyss och var nervös, han satt och väntade på att få tenta av sin Cambridge exam. Stackarn, vet precis hur det känns, var också sjukt nervis innan jag skulle fixa min. Skönt att prata med honom i alla fall, han har det fasen inte lätt just nu, tror han behöver någon att snacka med som faktiskt fattar, jag var precis i hans sits när jag var lika gammal. Usch. Glad att de åren är bakom mig. Han kommer också må bättre när han kan flytta från Oskarshamn.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen gå och hämta en cykel hos Emil som jag ska låna eftersom jag inte fixat min ännu...
Ikväll är det julsittning, Ida och Julia kommer hit vid kl 17 för lite vindrickande innan vi ska till campus. Nice.
Ses i dimman!






/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0