Fucking regn

Jävla regnande som vägrar att ge upp. Jag är ledig några dagar nu, ge mig sol! Vissa stunder hatar jag mig själv för att jag inte åkte i väg till Marbella istället när jag väl fick chansen. Men men, man gör sina val, får väl stå rakryggad och försvara dem också. Till den gräns det går.

Jag saknar Linköping. Mitt rum, mina vänner, allt. Möjligheten att kunna vara ensam. Suck. Det är dock inte så lång tid kvar innan jag flyttar dit igen, mindre än en månad nu. Jag har fortfarande inte gjort allt jag ska....heh. Motivationen växer fortfarande inte på träd och har inte heller trillat ner från himlen. Det är dessutom för varmt för att ha en tröja med krage på, så jag kan inte ta tag i mig själv. Gud vad jag är bra på undanflykter....


/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0