Lön

Visserligen fick jag ingen fet lön nu, men den blir större i Augusti. Jag är nöjd bara av att ha känslan av att få in pengar på kontot, även att det inte är mycket.

Idag kommer Emil till Oskarshamn. Det är väl ungefär det roligaste som händer här idag, annars är det som vanligt.

Ska iväg och jobba sen, eftermiddag/kväll idag. Fast jag får jobba med roligt folk så det är okej.

Exakt 1 vecka kvar nu, sen flyttar jag hem till Linköping igen. Har kollat upp kursstart och all fucking litteratur som ska köpas och läsas nu med. Känner igen känslan av ångest som sakta börjar smyga sig på igen....usch. Fast det ska bli nice att äntligen koma igång med engelskan.


Kanske borde va ute i solen nån timme innan man drar till jobbet...




/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0