Say goodbye

Att det kan vara så avslappnande att ligga och sola ute i trädgården och bara kolla på hur tvätten torkar i vinden. Helt galet. Idag var nog första gången sen jag kom hem över sommaren som jag och min mamma faktiskt pratade med varandra. Alltså pratade på riktigt. Inte bara det vardagliga pratet utan det där andra. På riktigt. Det kändes lite konstigt, men bra. Vet inte när det var vi pratade bara hon och jag sist, och utan att bråka eller tjafsa. Kanske börjar bli vuxen ändån. (ja det heter "ändå" men nu när jag är i Småland får jag skriva "ändån" för så säger man här.)

Jag är lustigt glad idag, allt känns bara bra på något sätt. Ska dricka vin sen, och träffa folk jag inte sett på ett tag. Lite vemodigt dock, vet inte om jag är riktigt välkommen längre. Det märker jag. Annars kan jag alltid dra på temafest, heja heja!


/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0