Hej, tjo, klackarna i taket!

Ojoj, det blev en riktigt lyckad kväll! 20 liter fulvin på typ 2-3 timmar kan inte bli annat. Massa hemlisar om FOUL och även tärningsspel som urartade och resulterade i cirkus 500 "Hej pappa...Ehh jag har inget CSN kvar, kan du skicka mera pengar?" samtal. Trots planen att inte dra till hg blev det så i alla fall. Svårt att motstå när man förfestar 20 meter bort och ser att det inte är någon kö och grönt ljus. På vägen till statoil blev det allsång och jag blev sjukt snöad. Lätt värt. Ida och jag gjorde värsta kapet och köpte chips och dipp, dessutom hade vi den numera standardiserade konversationen om vilka tidningar folk egentligen köper. Typ "hej, jag har tankat diesel på 3:an, sen vill jag ha en Slitz, en Båtbörsen och en Mama, tack."

Tror jag skippar das Grupparbeit imorgon och drar till skolan vid ett istället. Sen blir det bakisfika i Key istället för didaktiken. Bra plan.




/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0