Fet chans

Jag vaknade i morse och hade sjuk hemlängtan. Eller en längtan efter att bara komma bort från Linköping ett tag. Jag börjar bli trött på det här.

ÖF-tacket igår var trevligt. Det blev utgång på Flamman, helt okej men jag förstår varför jag inte går dit oftare. Inte riktigt min grej helt enkelt. Att hela stället sen är en enda stor köttmarknad gör inte saken bättre heller. Kom hem innan kl 03.00 för en gångs skull, kanske därför jag vaknade tidigt idag, utan minsta träkeps. Känns bra. Funderar på om jag ska vara lite produktiv och städa kanske? Behöver tvätta också, men det får nog bli en annan dag.

Gyckelskrivande är målet för ikväll, får se hur bra det går.

Och just det, imorgon smäller det! SJÖSLAGET!!!




/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0