Just dance

Åhh vad skönt det var att sova ut idag. Borde egentligen varit i skolan kl 8.30 för written english, men vafasen, det var värt att missa. Ska strax börja röra mig mot Key för en dejt med Thomas Svensk och didaktik. Heja heja. Sen är det FOUL-möte, jag är fika-ansvarig. Får inte glömma köpa fika innan jag drar.

Nu har jag fått reda på vem jag ska ha som mentor på min VFU, det blev inte Eva som jag hade hoppats på. Och inte kom jag ifrån Vimmerby heller. Bajs. Men men, det är bara att bita ihop och LEEEE. Eller något. Men om jag är trött och grinig så vet ni varför. Förhoppningsvis har jag boende i alla fall. Hoppas på det.

Hg igår, det var trevligt. Jag gillar att vara där på tisdagar, trots att det är massa utbytesstudenter som man inte känner. Lite det som är poängen, det medför att man faktiskt umgås med dem man går dit med och inte splittras åt 50 olika håll så fort man kommer innanför dörren för att folk ska snacka med personer de känner. Skönt tycker jag.




/L


Kommentarer
Postat av: amanda

haha nu har jag läst din blogg jättelänge och det var bra för jag behövde en paus i allt pluggande, och hujedamig vad roligt och bra du skriver! eller vad man ska säga. lätt en ny favorit! :) PUSS på dig!

2008-09-17 @ 16:58:47
URL: http://amandahildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0