Onsdag 15/4

Jag va väl inte piggast på campus imorse men jag va i alla fall där. Grupparbetet gick galant, bara lite kvar nu som ska skrivas gemensamt + att jag måste skriva ihop mina egna reflektioner med. Sen är det bara en rapport kvar som är planerad att bli klar imorgon. Wopido.

Suttit ute i solen och glassat några timmar idag. Äntligen, riktig sommarvärme! Me like. Va ute och sprang en sväng ikväll också, hade lite mycket överskottsenergi tror jag. Har känts som att jag haft en bokstav hela dagen idag, speciellt sista seminariet. Anyways, det gick jäkligt tungt. Jag hatar verkligen att springa, är så kass på det, fast folk säger att tydligen måste man springa upprepade gånger för att förbättra sig. What the fuck är det om? Räcker det inte med en gång i halvåret? Synd.

Tidig morgon väntar, hoppas fint väder gör lika så. Då blir det förfest i Skåland innan Majfesten, kl 15.00 ish. Kom kom!





/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0