Tidsbrist

Kom på för typ 1 timme sedan att min PA-klass har seminarie imorgon istället för på Tisdag som jag var så säker på. Panikläst om saker jag inte har en aning om, typ sjukanmälan och skit, som jag ska stå och informera om imorgon. Fett klantigt att inte kolla upp det innan. Hoppas dom har överseende med en trött studiefadder som läser direkt ur sina papper, och att dom överhuvudtaget kommer ihåg att seminariet är imorgon. Fast dom har antagligen bättre koll på sitt schema än vad jag har.

Annars försöker jag klämma in en saga i huvudet till seminariet imorgon. Det går sådär. Har mest huvudvärk i huvudet just nu, men fösöker skuffa undan den. Jag är så fruktansvärt kass på att berätta sagor (om det inte är för småbarn) och jag vet att jag kommer glömma hälften när jag väl sitter där och ska berätta. Hoppas någon hört den innan och kan fylla i lite åt mig. Får väl använda min sprudlande fantasi och hitta på lite saker annars.

Imorgon ska jag lämna in lappen om byte av VFU-område. Kul att jag får en först nu när jag saknat VFU-plats i 1 år. Älskar organisationen på det här universitetet.

Jobba HG imorgon. Pepp! Missar Ärtor & Punsch, lite trist. Fast det är värt det. Lätt.

Natt-listan på Spotify är på, nu väntar sängen. Hoppas på lite mer sömn inatt.




/L






Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0