It's time...

Det är redan dags att bege sig tillbaka till Linköping. Blev en inte allt för lång visit hemma i smålandet, men det räcker nog. Det ska bli kul att flytta in i nya lägenheten, håller tummarna för att det inte är för halt på vägarna för att köra imorgon och att pappa är på bra humör. Annars blir det en lååååång dag haha...
Det verkar som att nyår kommer firas i Linköping också. Eller, just nu känns det inte som att nyår ska firas alls för jag glömmer hela tiden bort att det bara är några dagar kvar. Ingen nyårs-feeling alls med andra ord.
Ska passa på att trycka i mig så mycket mat jag bara kan nu innan jag åker. Det blir knapert i skafferiet i Januari.





/L

Kommentarer
Postat av: amanda

var ska ni fira nyåret i linkan ? ska ni ut sen ? :)

2009-12-28 @ 20:22:23
URL: http://amandahildur.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vi vet inte riktigt vart det blir än, men jag tror inte att vi ska ut, det blir nog hemmafest för hela slanten :)

2009-12-29 @ 10:19:51

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0