090102

Gick upp tidigt i morse för att bege mig mot Kalmar med mamma. Vi sprang runt och letade stövlar hela dagen men jag hittade inga som passade. Tack vare mina biff-vader så är det sjukt svårt att hitta några som passar. Dock ger jag inte upp hoppet, någonstans måste det finnas ett par som passar. Får väl vänta tills London annars, har en känsla av att utbudet är större där...

Nyårsafton blev kanoners. Maten blev bra och god och jag hade jättekul. Min klänning gick sönder och jag blev helt plötsligt mys-Lisa för hela slanten med stickad polotröja och ett glas vin i handen. Dagen efter var alla lite sega, bortsett från Ida som fortfarande var full och tog kort på mackorna i brödrosten. Hamnade underst i en hög med Ida och Jon över mig, samt blev petad och klappad på jättemycket.

Nu: kaffe och årets första semla




/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0