Mmm städöl

Hemma efter kvällens bravader, dvs jobb på Hg. Det var soft, inte så mycket att göra och vi blev klara med städet snabbt. Hatar bara John Doe folket som alltid ska komma ner med saker till disken när allt annat är klart och man måste börja om igen. Men men, det gick det med. Bandet var i alla fall snälla och trevliga, även om de inte svängde så mycket när de spelade. Typ alltingen lät likadant. Det gjorde det på dansgolvet efter ett tag också, tyvärr.

Många roliga händelser under kvällen dock:

-Va ute och "tog lite luft" när 3 tjejer som varit inne på hg tidigare under kvällen klagade på att "det spelas ju bara samma musik som vi lyssnar på hela dagarna, varför kan dom inte spela något annat när man väl är ute?" Men hej och hallå, om du är poptjej kanske du inte ska gå till hg på en torsdag.

-Mattias och Richard berättade om en tjej de sett tackla en annan tjej upp för trappan när hon i ren iver försöker komma fram till dansgolvet, för att sedan göra en pingvin när hon väl kommer fram.

-"Alltså, kan dina bröst sluta stirra på mig??"


Nu är jag hemma i alla fall och kommer med all sannolikhet inte komma upp till min föreläsning om ett ett par timmar. Men fuck it, nu är det Henke och Mitas tur att ta anteckingar åt mig, jag har fixat åt dom :)





/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0