Äntligen Fredag!

Som jag har längtat! Hela veckan har jag suttit på ett svettigt kontor och varenda liten cell i kroppen har skrikit efter frisk luft och sol. Luften är fortfarande frisk men solen har försvunnit. Det gör inget, jag är färdigjobbad för veckan och nu är det helg.

Vi fick godis på jobbet idag. Ledde till att vi blev helt sockerhöga och i kombination med gratis kaffe så ledde det till att vi fick sluta lite tidigare. Heja oss!

Behövde inte visa leg på bolaget idag heller. Börjar min oro bli ett faktum? Ser jag så gammal ut? Skitsamma.
"Äldre kan också roligt" som min kollega så fint sa till en kund han försökte övertyga om att han skulle köpa en dator med mobilt bredband.  Han nappade inte.


Aber aber, ikväll blir det ost och kex (vin?) hos Ida. Vad som händer sedan står skrivet i stjärnorna. Tiiiiiiiip.

(Fortfarande hög på socker. Kommer nog en rejäl svacka snart.)





/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0