Söndag

Första jobbveckan är avklarad. Allt går mycket bättre än jag trott det skulle göra, både jobbmässigt och att komma överens med folket som jag jobbar med. Gutt värre alltså.

Fest i fredags. Förferre hemma hos Elin och därefter blev det nh som av någon anledning inte alls va lika kul som förra gången. Blev en taxi till statoil istället, mycket bättre.

Veckans värsta inträffade också i fredags när jag inte behövde visa leg på bolaget. What the fuck?!? När blev jag så gammal? Från och med nu tänker jag slänga fram mitt körkort och inte vänta på att de ska fråga efter det.


Ikväll blir det bingolotto. Om jag nu ändån ser så jäkla gammal ut kan jag lika gärna leva pensionärsliv så det smäller om det.



/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0