Kundvagn? Någon?

Så blev det söndag igen. Veckan har verkligen gått jättesnabbt, känns som jag inte riktigt hänger med längre. Och mörkt är det precis hela tiden. I alla fall om man sover bort halva dagen på grund av bakfylla. Det blev en sjukt nice helg med bastu, TP och massa alkohol. Massa alkohol är det varje helg men bastu och TP hör inte till vanligheterna. Kul med lite variation!

Mina pengar är slut. Tur att CSN bara är några dagar bort, börjar sina i skafferiet nämligen. Det är nu man komponerar de mest fantastiska måltider efter mottot "man tager vad man haver". Idag blir det fiskpinnar och makaroner.

Dagens fråga: varför ligger det en kundvagn utanför dörren till min korridor?




/L


Kommentarer
Postat av: amanda



tp var grymt roligt faktiskt! jag och jonte - oslagbar kombination. tur med frågor? haha nejdå.



synd att jag blev så kortvarig igår, hade ni roligt sen? :)

2009-11-22 @ 20:23:28
URL: http://amandahildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0