Kan man drunkna när man cyklar?

Vilken dag det har varit idag! En riktigt lång en. Campus från 09-19 hör inte till vanligheterna, men ibland så måste man. Hade min lilla PA-klass i morse, sen va det sektionsgrejer i key. Inte direkt rusning men trevligt i alla fall. Tyvärr ville inte så många prova våra kulturkoftor. Kl 17 började seminariet i mentorskapskursen jag läser. Rollspel stod på schemat och hej va vi spelade rollspel. Eller? Relativt roande var det dock. När jag skulle cykla hem kukade vädret ur totalt och jag trodde faktiskt att jag var nära döden. Herregud vad det regnade och blåste. Jag såg absolut ingenting och det är ett under att jag kom hem helskinnad (dyblöt och kall).

Blev en sväng på hg ikväll efter att jag kollat på Mammas Pojkar med Ida och Rasmus. Blev bara en öl ikväll också, är alldeles för trött för att köra en helkväll, plus att jag har grupparbete imorgon. Svenska skrivregler tjiho! Bäst att man är fresh imorgon när kontraktet för lägenheten ska skrivas på också.

Imorgon kommer min bror på besök. Han ringde ikväll och sa att han käkat en halv potatis på 55 timmar och att han skulle äta massvis i helgen. Äta upp mitt bankkonto... Ska bli skitkul att han kommer hit ett par dagar, ska bara se till att hitta på lite grejer att sysselsätta oss med, men det löser sig.

Sov gott!





/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0