På spåret

Åh min blogg, min blogg, vad ska jag ta mig till med dig? Funderar på avrättning.


Nu har jag kommit igång med VFU:n igen. Det funkar bra, jag börjar få ett grepp om hur skolan fungerar och att eleverna skiter i allt som har med terori att göra. Men det gör inget. Schemat är oftast soft och min mentor är kalas, de flesta elever också. Avståndet till skolan är det bästa jag någonsin haft och jag befinner mig i ett vackert landskap varje dag.

Imorgon är jag ledig för lärarna ska till bokmässan i Göteborg. Fick erbjudande om att följa med, men hur lockande det än låter har jag knappt pengar till att betala inträdet och än mindre handla något. Synd, men får helt enkelt ta det en annan gång.

Snart blir det höstpromenad med Jonatan. Bäst vi håller i oss, annars lär vi blåsa iväg!






/L

Kommentarer
Postat av: amanda

neje sluta inte!!! ja det är dumt datum att lägga bokmässan nu. visserligen är det najs om man åker i helgen för då har man ju fått lön!

2009-09-23 @ 19:21:28
URL: http://amandahildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0