Mirakel

Jag vill spy. Kräkas, I tell you. Det här med att tentaplugga suger, inte roligt nånstans. Dessutom fryser jag för det är alldeles för lite folk i Key för att det ska bli varmt. Usch. Men, det går faktiskt bra med pluggandet. Känns som att jag börjar få kläm på en hel del. Det kan jag i och för sig bara ha intalat mig själv i någon av mina svagare stunder men jag väljer att hålla kvar den tanken. Sen kan man ju alltid hoppas att ett mirakel inträffar på måndag morgon och någon hund har ätit upp alla tentor (alternativt tentatanter) så att den inte går att skriva. Någon gång måste ju vara den första eller hur? Det vore skönt.

Idag är det fredag. Undrar om det händer något kul ikväll? Som kostar typ gratis. Lär väl bli [hg] som vanligt, det vore nice.

Nu ska jag fundera över fler mirakel som kan inträffa på måndag, skriva en lista och posta den till Gud.





/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0