Madonna

Jag tycker om att sitta och äta frukost, ostmackor och en kopp te, och bara mysa såhär på norgonen. Jag trodde vi började kl 09.30 men det var visst inte förrän vid 10. En extra halvtimme tillgodo, lämpligt spenderad på att äta frukost i lugn och ro.

Igår innan jag somnade låg jag i sängen och bara slökollade på teven. Det var inget som fångade mitt intresse, men plötsligt dök Madonna upp i rutan, det var hennes konsert som sändes. Kan ju bli intressant tänkte jag, men jag pallade se tre låtar, sen stängde jag av. Shit va människan juckar! Hon är som en terrier! Och mitt under "Like a Virgin" börjar hon grensla nån jäkla metall/läderinklädd hästgrej, samtidigt som hon ålar runt (vilket genast planterade en tanke i mitt huvud; haha hoppas hon trillar). Fan tanten är ju asgammal, när ska hon ge sig?

Nu blir det FOUL hela dagen. MÅSTE bli klar idag....



/
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0