Bra början

Dagen började alldeles utmärkt. När jag kom till seminariet visade det sig att vår lärare tyckte vi var för stor grupp så hon ville att några skull komma tillbaka imorgon istället. Mita och jag anmälde oss frivilliga och det blev en fika i Key istället. Sen var det kursutvärdering, i och för sig rätt seg men vi fick fram några synpunkter i alla fall.

Sen kommer vi till den delen av dagen då allt gick åt helvete. Kollade min mejl, hade fått ett från samordnande mentor i Mjölby. Guess what? Jag får inte vara kvar i Mjölby för de måste prioritera andra studenter. Men tack så jävla mycket då, nu är jag alltså utan mentor och VFU-plats. Tillbaka på ruta ett igen. Jag som precis börjat andas ut och kände att det gick bra på VFU:n.



Fuckingjävlakukuniversitet! Dra åt helvete.





/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0