Lång resa

Tillbaka i Linkan igen för att gå på sista seminariet imorgon, sen är det jullov!
Det har varit en lång helg med mycket resande. Först en sväng till Oskarshamn i fredags. Mamma och pappa va på någon middag och brorsan va hos tjejen så jag hade huset för mig själv. Somnade så fort jag satt mig i soffan. Mycket värd kväll.
Lördags morgon var det dags att åka till västkusten. Lång och seg bilresa följt utav besök hos morfar. Där var allt precis som vanligt, det hände alltså ingenting. Söndagen bestod av julbord på Tylöhus, det där stället som ägs av Per Gessle, och där det är schtek till max på sommaren. Gillar inte sådana ställen egentligen, det ska vara så jäkla fiiiiint hela tiden. Men men, god mat var det i alla fall :)
Idag åkte jag först från västkusten till Oskarshamn, sedan därifrån hit till Linköping. Som sagt, mycket resande blev det.
Nu blir min sista resa till sängen tror jag.




/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0