Typiskt

Hade lätt kunnat sova typ 20 minuter till, sitter ju här och är klar för att gå nu vilket är för tidigt. Käkat frukost och fixat anteckningarna. Knäckebröd med leverpastej och ett glas med c-vitamin brus med äppel-smak var ingen vidare bra kombination kom jag på under frukosten. Känns som jag försöker bli av med all min mat jag har hemma (nu lät det som jag har jättemycket mat, det har jag inte) eftersom jag åker till Oskarshamn på fredag, känns onödigt att slänga något så då kan jag lika gärna försöka käka upp det, även om det blir lite lustiga kombos då och då.

Ikväll ska vi till Nh med klassen, får se om jag följer med. Skulle behöva gå upp tidigt imorgon och fixa lite saker egentligen, får se om jag orkar. Har inga pengar heller så då är det ändå inte kul och sitta där som ett mongo.

Seminarie blir det nu, wopido.



/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0