Bad

Nu är jag förvirrad, förvånad och lycklig. I natt var jag på en av de bästa efterfester jag varit på på länge, Linköpingstiden inräknad. Efter en mycket trevlig förfest med massa folk jag inte träffat på ett tag så blev det krogen. Rätt segt men okej med folk i alla fall, trots det jävla regnandet som definitivt inte kunde ge me sig. Sedan bar det av till killen som skapade Surlisa, eller till hans föräldrahem rättare sagt. Ett hus som ligger precis vid vattnet med egen brygga, och ett mindre hus på gården med bastu och grejer. Vi hängde i bastun, badade, drack pissöl och käkade pizza hela natten. Tänk att det finns roligt folk i Oskarshamn också. Underbart.

Nu har jag käkat jordgubbar med socker på och mjölk. Det är kärlek.


/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0