Sköna söndag

Söndagar är bra, för det mesta. Speciellt om de är som idag, soliga och fyllda med cola. Gillar läget.

Igår blev det eurovision. Som vanligt blir Sveriges resultat en "besvikelse". Att folk inte kan inse att vi inte har något att göra i den där tävlingen längre. Först när Sverige flyttar varmare breddgrader och blir granne med typ Makedonien, då kanske vi kan ha en chans igen. Vet egentligen inte ens varför jag blir störd av att länder kompisröstar på varandra, men men.

Besöket på hg var lyckat. Hör inte till vanligheterna att man som lärare är en minoritet av folket, psykologerna dominerade stället igår. Att inte springa in i 200 pers man känner kan vara rätt skönt ibland. Börjar dock bli trött på känslan att alltid ha ett eller flera par ögon på mig konstant som följer minsta förflyttning. Jag kan ta hand om mig själv tack.

Nu ska jag ringa mamma och säga grattis (?) på morsdag.
Sen blir det möte.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0